Наставни планови
НАСТАВЕН ПЛАН
За ДСУЛУД,,ЛазарЛиченоски,,
Насока: Ликовна уметност и дизајн
Образовен профил:Сликарски дизајнер
Реденбр. |
ПРОГРАМСКИ ПОДРАЧЈА, НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ И СОДРЖИНИ | ЗАСТАПЕНОСТ ПО УЧЕБНИ ГОДИНИ И ФОНД НА ЧАСОВИ | Застапеност изразена во % | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
|||
ОПШТО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
1 |
Македонски јазик и литература |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
2 |
Прв странски јазик (Англиски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
3 |
Втор странски јазик (Француски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
4 |
Историја |
2 |
2 |
2 |
||||||
5 |
Информатика |
2 |
||||||||
6 |
Филозофија |
3 |
||||||||
7 |
Бизнис и претприемништво |
2 |
||||||||
Вкупно |
11 |
9 |
9 |
12 |
||||||
УМЕТНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
а) |
ЗАЕДНИЧКИ ПРЕДМЕТИ | |||||||||
1 |
Историја на уметност |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
2 |
Цртање и сликање |
4 |
3 |
3 |
3 |
|||||
3 |
Теорија на форма и боја |
1 |
1 |
|||||||
4 |
Моделирање |
4 |
||||||||
5 |
Акт со пластична анатомија |
3 |
3 |
3 |
||||||
6 |
Нацртна геометрија |
2 |
||||||||
7 |
Перспектива |
2 |
||||||||
8 |
Фотографија |
2 |
3 |
|||||||
9 |
Типографија |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
15 |
16 |
10 |
8 |
||||||
б) | ИЗБОРНО ПОДРАЧЈЕ | |||||||||
1 |
Сликање |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
2 |
Применето сликарство |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
Вкупно |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТИ | ||||||||||
1 |
Реставрација и конзервација |
2 |
2 |
|||||||
2 |
Сликарски техники и технологии |
2 |
2 |
|||||||
3 |
||||||||||
Вкупно |
4 |
4 |
||||||||
Вкупно |
36 |
35 |
33 |
34 |
||||||
НАСТАВЕН ПЛАН
За ДСУЛУД,,ЛазарЛиченоски,,
Насока: Ликовна уметност и дизајн
Образовен профил: Вајарски дизајнер
Реденбр. |
ПРОГРАМСКИ ПОДРАЧЈА, НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ И СОДРЖИНИ | ЗАСТАПЕНОСТ ПО УЧЕБНИ ГОДИНИ И ФОНД НА ЧАСОВИ | Застапеност изразена во % | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
|||
ОПШТО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
1 |
Македонски јазик и литература |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
2 |
Прв странски јазик (Англиски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
3 |
Вторстранскијазик (Француски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
4 |
Историја |
2 |
2 |
2 |
||||||
5 |
Информатика |
2 |
||||||||
6 |
Филозофија |
3 |
||||||||
7 |
Бизнис и претприемништво |
2 |
||||||||
Вкупно |
11 |
9 |
9 |
12 |
||||||
УМЕТНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
а) |
ЗАЕДНИЧКИ ПРЕДМЕТИ | |||||||||
1 |
Историја на уметност |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
2 |
Цртање и сликање |
4 |
3 |
3 |
3 |
|||||
3 |
Теорија на форма и боја |
1 |
1 |
|||||||
4 |
Моделирање |
4 |
||||||||
5 |
Акт со пластична анатомија |
3 |
3 |
3 |
||||||
6 |
Нацртна геометрија |
2 |
||||||||
7 |
Перспектива |
2 |
||||||||
8 |
Фотографија |
2 |
3 |
|||||||
9 |
Типографија |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
15 |
16 |
10 |
8 |
||||||
б) | ИЗБОРНО ПОДРАЧЈЕ | |||||||||
1 |
Вајање |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
2 |
Применето вајарство |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
Вкупно |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТИ | ||||||||||
1 |
Вајарски техники |
2 |
2 |
|||||||
2 |
Ситна пластика |
2 |
2 |
|||||||
3 |
Вкупно |
4 |
4 |
|||||||
Вкупно |
36 |
35 |
33 |
34 |
||||||
НАСТАВЕН ПЛАН
За ДСУЛУД,,ЛазарЛиченоски,,
Насока: Ликовна уметност и дизајн
Образовен профил: Дизајнер за ентериер, мебел и индустриски производи
Реденбр. |
ПРОГРАМСКИ ПОДРАЧЈА, НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ И СОДРЖИНИ | ЗАСТАПЕНОСТ ПО УЧЕБНИ ГОДИНИ И ФОНД НА ЧАСОВИ | Застапеност изразена во % | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
|||
ОПШТО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
1 |
Македонски јазик и литература |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
2 |
Прв странски јазик (Англиски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
3 |
Втор странски јазик (Француски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
4 |
Историја |
2 |
2 |
2 |
||||||
5 |
Информатика |
2 |
||||||||
6 |
Филозофија |
3 |
||||||||
7 |
Бизнис и претприемништво |
2 |
||||||||
Вкупно |
11 |
9 |
9 |
12 |
||||||
УМЕТНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
а) |
ЗАЕДНИЧКИ ПРЕДМЕТИ | |||||||||
1 |
Историја на уметност |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
2 |
Цртање и сликање |
4 |
3 |
3 |
3 |
|||||
3 |
Теорија на форма и боја |
1 |
1 |
|||||||
4 |
Моделирање |
4 |
||||||||
5 |
Акт со пластична анатомија |
3 |
3 |
3 |
||||||
6 |
Нацртна геометрија |
2 |
||||||||
7 |
Перспектива |
2 |
||||||||
8 |
Фотографија |
2 |
3 |
|||||||
9 |
Типографија |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
15 |
16 |
10 |
8 |
||||||
б) |
ИЗБОРНО ПОДРАЧЈЕ | |||||||||
1 |
Дизајн на мебел |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
2 |
Дизајн на ентериер |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
Вкупно |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТИ | ||||||||||
1 |
Основи на конструкции |
2 |
2 |
|||||||
2 |
Дизајн на индустриски производи |
2 |
2 |
|||||||
3 |
Вкупно |
4 |
4 |
|||||||
Вкупно |
36 |
35 |
33 |
34 |
||||||
НАСТАВЕН ПЛАН
За ДСУЛУД,,ЛазарЛиченоски,,
Насока: Ликовна уметност и дизајн
Образовен профил: Дизајнер за текстил и облека
Реденбр. |
ПРОГРАМСКИ ПОДРАЧЈА, НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ И СОДРЖИНИ | ЗАСТАПЕНОСТ ПО УЧЕБНИ ГОДИНИ И ФОНД НА ЧАСОВИ | Застапеност изразена во % | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
|||
ОПШТО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
1 |
Македонски јазик и литература |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
2 |
Прв странски јазик (Англиски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
3 |
Втор странски јазик (Француски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
4 |
Историја |
2 |
2 |
2 |
||||||
5 |
Информатика |
2 |
||||||||
6 |
Филозофија |
3 |
||||||||
7 |
Бизнис и претприемништво |
2 |
||||||||
Вкупно |
11 |
9 |
9 |
12 |
||||||
УМЕТНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
а) |
ЗАЕДНИЧКИ ПРЕДМЕТИ | |||||||||
1 |
Историја на уметност |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
2 |
Цртање и сликање |
4 |
3 |
3 |
3 |
|||||
3 |
Теорија на форма и боја |
1 |
1 |
|||||||
4 |
Моделирање |
4 |
||||||||
5 |
Акт со пластична анатомија |
3 |
3 |
3 |
||||||
6 |
Нацртна геометрија |
2 |
||||||||
7 |
Перспектива |
2 |
||||||||
8 |
Фотографија |
2 |
3 |
|||||||
9 |
Типографија |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
15 |
16 |
10 |
8 |
||||||
б) |
ИЗБОРНО ПОДРАЧЈЕ | |||||||||
1 |
Дизајнна текстил |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
2 |
Дизајн на облека |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
Вкупно |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТИ | ||||||||||
1 |
Дизајнн а модни додатоци |
2 |
2 |
|||||||
2 |
Костимографија |
2 |
2 |
|||||||
3 |
Вкупно |
4 |
4 |
|||||||
Вкупно |
36 |
35 |
33 |
34 |
||||||
НАСТАВЕН ПЛАН
За ДСУЛУД,,ЛазарЛиченоски,,
Насока: Ликовна уметност и дизајн
Образовенпрофил: Графички дизајнер
Реденбр. |
ПРОГРАМСКИ ПОДРАЧЈА, НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ И СОДРЖИНИ | ЗАСТАПЕНОСТ ПО УЧЕБНИ ГОДИНИ И ФОНД НА ЧАСОВИ | Застапеност изразена во % | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
|||
ОПШТО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
1 |
Македонски јазик и литература |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
2 |
Прв странски јазик (Англиски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
3 |
Втор странски јазик (Француски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
4 |
Историја |
2 |
2 |
2 |
||||||
5 |
Информатика |
2 |
||||||||
6 |
Филозофија |
3 |
||||||||
7 |
Бизнис и претприемништво |
2 |
||||||||
Вкупно |
11 |
9 |
9 |
12 |
||||||
УМЕТНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
а) |
ЗАЕДНИЧКИ ПРЕДМЕТИ | |||||||||
1 |
Историја на уметност |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
2 |
Цртање и сликање |
4 |
3 |
3 |
3 |
|||||
3 |
Теорија на форма и боја |
1 |
1 |
|||||||
4 |
Моделирање |
4 |
||||||||
5 |
Акт со пластична анатомија |
3 |
3 |
3 |
||||||
6 |
Нацртна геометрија |
2 |
||||||||
7 |
Перспектива |
2 |
||||||||
8 |
Фотографија |
2 |
3 |
|||||||
9 |
Типографија |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
15 |
16 |
10 |
8 |
||||||
б) |
ИЗБОРНО ПОДРАЧЈЕ | |||||||||
1 |
Графички техники |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
2 |
Графички дизајн |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
Вкупно |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТИ | ||||||||||
1 |
Дизајн нарекламен матерјал(Адвертајзинг) |
2 |
2 |
|||||||
2 |
Логотип |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
4 |
4 |
||||||||
Вкупно |
36 |
35 |
33 |
34 |
||||||
НАСТАВЕН ПЛАН
За ДСУЛУД,,ЛазарЛиченоски,,
Насока: Ликовна уметност и дизајн
Образовен профил: Мултимедиски дизајнер
Реденбр. |
ПРОГРАМСКИ ПОДРАЧЈА, НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ И СОДРЖИНИ | ЗАСТАПЕНОСТ ПО УЧЕБНИ ГОДИНИ И ФОНД НА ЧАСОВИ | Застапеност изразена во % | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
|||
ОПШТО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
1 |
Македонски јазик и литература |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
2 |
Прв странски јазик (Англиски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
3 |
Втор странски јазик (Француски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
4 |
Историја |
2 |
2 |
2 |
||||||
5 |
Информатика |
2 |
||||||||
6 |
Филозофија |
3 |
||||||||
7 |
Бизнис и претприемништво |
2 |
||||||||
Вкупно |
11 |
9 |
9 |
12 |
||||||
УМЕТНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
а) |
ЗАЕДНИЧКИ ПРЕДМЕТИ | |||||||||
1 |
Историја на уметност |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
2 |
Цртање и сликање |
4 |
3 |
3 |
3 |
|||||
3 |
Теорија на форма и боја |
1 |
1 |
|||||||
4 |
Моделирање |
4 |
||||||||
5 |
Акт со пластична анатомија |
3 |
3 |
3 |
||||||
6 |
Нацртна геометрија |
2 |
||||||||
7 |
Перспектива |
2 |
||||||||
8 |
Фотографија |
2 |
3 |
|||||||
9 |
Типографија |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
15 |
16 |
10 |
8 |
||||||
б) |
ИЗБОРНО ПОДРАЧЈЕ | |||||||||
1 |
Дигитална уметност |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
2 |
Видео и звук |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
Вкупно |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТИ | ||||||||||
1 |
Анимација |
2 |
2 |
|||||||
2 |
Медиски форми |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
4 |
4 |
||||||||
Вкупно |
36 |
35 |
33 |
34 |
||||||
НАСТАВЕН ПЛАН
За ДСУЛУД,,ЛазарЛиченоски,,
Насока: Ликовна уметност и дизајн
Образовен профил: Дизајнер за керамика
Реденбр. |
ПРОГРАМСКИ ПОДРАЧЈА, НАСТАВНИ ПРЕДМЕТИ И СОДРЖИНИ | ЗАСТАПЕНОСТ ПО УЧЕБНИ ГОДИНИ И ФОНД НА ЧАСОВИ | Застапеност изразена во % | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
Неделен фонд |
годишенфонд |
|||
ОПШТО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
1 |
Македонски јазик и литература |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
2 |
Прв странски јазик (Англиски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
3 |
Втор странски јазик (Француски) |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
4 |
Историја |
2 |
2 |
2 |
||||||
5 |
Информатика |
2 |
||||||||
6 |
Филозофија |
3 |
||||||||
7 |
Бизнис и претприемништво |
2 |
||||||||
Вкупно |
11 |
9 |
9 |
12 |
||||||
УМЕТНИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ | ||||||||||
а) |
ЗАЕДНИЧКИ ПРЕДМЕТИ | |||||||||
1 |
Историја на уметност |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
2 |
Цртање и сликање |
4 |
3 |
3 |
3 |
|||||
3 |
Теорија на форма и боја |
1 |
1 |
|||||||
4 |
Моделирање |
4 |
||||||||
5 |
Акт со пластична анатомија |
3 |
3 |
3 |
||||||
6 |
Нацртна геометрија |
2 |
||||||||
7 |
Перспектива |
2 |
||||||||
9 |
Фотографија |
2 |
3 |
|||||||
10 |
Типографија |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
15 |
16 |
10 |
8 |
||||||
б) | ИЗБОРНО ПОДРАЧЈЕ | |||||||||
1 |
Уникатна керамика |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
2 |
Дизајнна керамика |
5 |
5 |
5 |
5 |
|||||
Вкупно |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||
ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТИ | ||||||||||
1 |
Технологија на керамика |
2 |
2 |
|||||||
2 |
Сликана керамика |
2 |
2 |
|||||||
Вкупно |
4 |
4 |
||||||||
Вкупно |
36 |
35 |
33 |
34 |
||||||